Upcoming Games: Stronghold

Το Stronghold είναι ένα νέο παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει στην Essen φέτος τον Οκτώβριο, από την Portal. Το θέμα του είναι κάτι που δεν το έχουμε δει σε πολλά επιτραπέζια μεχρι τώρα: Μια πολιορκία. Ο ένας παίκτης λοιπόν θα παίρνει το ρόλο του πολιορκητή, έχοντας στη διάθεση του έναν τεράστιο αριθμό στρατιωτών, και ο άλλος το ρόλο του αμυνόμενου έχοντας στη διάθεση του ένα καλά προστατευμένο κάστρο, με πολύ περιορισμένο αριθμό στρατιωτών όμως. Το σκηνικό της μάχης θα είναι fantasy, θα έχει δηλαδή Orcs, Goblins, Trolls, Μάγους κλπ μέσα. Αν κάποιος θέλει να φανταστεί πως θα είναι μπορεί να φέρει στο νου του τη μάχη για το Helm’s Deep από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών (απ’ αυτό άλλωστε εμπνεύστηκε σ’ ένα βαθμό και ο δημιουργός όπως έχει ο ίδιος δηλώσει).

Τις περισσότερες πληροφορίες για το παιχνίδι τις έχουμε πάρει από μια σειρά άρθρων που έχει γράψει ο σχεδιαστής (Ιgnacy Trzewiczek) και τα οποία δημοσιεύονται στο site boardgamenews.com σε συνέχειες. Σας συνιστώ να τα διαβάσετε μια και είναι άκρως ενημερωτικά και δείχνουν από τι στάδια περνάει ένα παιχνίδι πριν αυτό φτάσει στο τραπέζι μας. Χτες βγήκε το 11o και μπορείτε να τα βρείτε σ’ αυτά εδώ τα links: #1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11


Με λίγα λόγια, ο κάθε παίκτης θα έχει κάποια actions που θα μπορεί να κάνει στο γύρο του. Ο μεν για να επιτεθεί, ο δε για να εξασφαλίσει την άμυνα του κάστρου. Η πρωτοτυπία του παιχνιδιού έγκειται στο ότι τα actions του αμυνόμενου εξαρτώνται από το τι θα έχει κάνει ο επιτειθέμενος στο γύρο του. Έτσι, όσο πιο δυνατό είναι ένα action του πολιορκητή (πχ κατασκευή μια μεγάλης πολιορκητικής μηχανής) τόσο πιο πολύ «χρόνο» θα έχει ο αμυνόμενος να αντιδράσει. Αντίστοιχα, αν ο επιτειθέμενος δεν αφιερώσει χρόνο στο να ενισχύσει παραπάνω την επίθεση του, ο αμυνόμενος θα αναγκαστεί κι αυτός να μην κάνει σχεδόν τίποτα και να αμυνθεί ως έχει.

Ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον και ειδικά διαβάζοντας τα άρθρα του σχεδιαστή, το παιχνίδι σε τραβάει πολύ. Ένα παράπονο που έχουν εκφράσει πολλοί είναι η έλλειψη μινιατούρων στο παιχνίδι και η χρήση ξύλινων κύβων στη θέση τους. Θεωρούν ότι ένα τόσο έντονα θεματικό παιχνίδι «χάνει» πολύ με αυτόν τον τρόπο. Αν και θα συμφωνήσω ότι το παιχνίδι θα έπρεπε να έχει μινιατούρες, προσωπικά δε με χαλάνε τόσο πολύ τα κυβάκια γιατί θεωρώ ότι το gameplay είναι αυτό που έχει σημασία και ότι θα πετυχαίνουν το σκοπό τους. Φυσικά, σε τι βαθμό θα γίνεται αυτό θα το μάθουμε τέλη του Οκτωβρίου όταν με το καλό δούμε το παιχνίδι στην Essen.

Μέχρι τότε… θα συνεχίζουμε να διαβάζουμε τα previews του Ignacy!

Αναρτήθηκε στις Upcoming Games. Ετικέτες: , . Leave a Comment »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: